Geoblog.pl    Shaolin    Podróże    ŚWIĘTE KROWY, HIMALAJE, SZWALNIA ŚWIATA I LIŚCIE HERBATY
Zwiń mapę
ŚWIĘTE KROWY, HIMALAJE, SZWALNIA ŚWIATA I LIŚCIE HERBATY
subskrybuj tę podróż pobierz plik KML
Indie, Nepal, Bangladesz i Sri Lanka przez ponad 100 dni. Oraz Londyn na początek i koniec wyprawy.
 
103 dni podróży      6 odwiedzonych krajów      27745 przebytych kilometrów
Odwiedzone kraje podróży: Bangladesz, Indie, Nepal, Polska, Sri Lanka, Wielka Brytania
Polska
Polska - Wrocław
0 km
 
 
 
 
3 komentarze
3
01.10.2008
PROLOG - Spakowaliśmy wszystko?
Wielka Brytania
Wielka Brytania - London
1190 km
5 zdjęć
5
 
 
 
02.10.2008
Londyn
Wielka Brytania
Wielka Brytania - London
1190 km
18 zdjęć
18
 
 
1 komentarz
1
03.10.2008
Spacer od Tower Bridge do Trafalgar Square.
Wielka Brytania
Wielka Brytania - London
1190 km
13 zdjęć
13
 
 
3 komentarze
3
05.10.2008
Londyn w dresie c.d. - BUCKINGHAM PALACE i PICCADILLY CIRCUS
Indie
Indie - Delhi
7897 km
3 zdjęcia
3
 
 
4 komentarze
4
07.10.2008
Delhi
Indie
Indie - Delhi
7897 km
9 zdjęć
9
 
 
3 komentarze
3
07.10.2008
Delhi C.D. + fotki
Indie
Indie - Mathura
8035 km
 
 
 
 
 
08.10.2008
W dordze z Delhi do Agry - Mathura
Indie
Indie - Āgra
8086 km
20 zdjęć
20
 
 
3 komentarze
3
08.10.2008
Agra, czyli TAJ MAHAL !!!
Indie
Indie - Vārānasi
8621 km
20 zdjęć
20
 
 
2 komentarze
2
09.10.2008
Waranasi
Indie
Indie - Vārānasi
8621 km
20 zdjęć
20
 
 
5 komentarzy
5
10.10.2008
Waranasi - kolejny dzien nad swietym Gangesem.
Indie
Indie - Vārānasi
8621 km
19 zdjęć
19
 
 
1 komentarz
1
11.10.2008
Waranasi - Special Banana Lassie...
Indie
Indie - Gorakhpur
8783 km
 
 
 
 
2 komentarze
2
12.10.2008
GORAKHPUR
Nepal
Nepal - Bhairāhawā
8866 km
6 zdjęć
6
 
 
1 komentarz
1
12.10.2008
Welcome to NEPAL !!!
Nepal
Nepal - Pokhara
8963 km
10 zdjęć
10
 
 
1 komentarz
1
13.10.2008
POKHARA
Nepal
Nepal - Pokhara
8963 km
20 zdjęć
20
 
 
2 komentarze
2
14.10.2008
Pokhara - dzień drugi. W pocie czoła pod górę i z wiatrem w oczy w dół.
Nepal
Nepal - Seti River [zakole rzeki gdzies w dzungli:]
8992 km
20 zdjęć
20
 
 
3 komentarze
3
15.10.2008
Dwa dni kołysania na pontonie i noc w dżungli.
Nepal
Nepal - Chitawan (National Park and Wildlife Preserve)
9043 km
7 zdjęć
7
 
 
 
16.10.2008
Krwawy final splywu i droga do Parku Narodowego CHITWAN
Nepal
Nepal - Chitawan (National Park and Wildlife Preserve)
9043 km
18 zdjęć
18
 
 
1 komentarz
1
17.10.2008
Na karku i na zlamanie karku.. :]
Nepal
Nepal - Katmandu
9141 km
20 zdjęć
20
 
 
3 komentarze
3
18.10.2008
Poprawka na sloniach i wyjazd do stolicy.
Nepal
Nepal - Katmandu
9141 km
20 zdjęć
20
 
 
 
19.10.2008
Aktywny dzien w KATMANDU
Nepal
Nepal - Katmandu
9141 km
20 zdjęć
20
 
 
1 komentarz
1
20.10.2008
Spokojny dzien z nieoczekiwanym zakonczeniem... :]
Nepal
Nepal - Lukla
9279 km
20 zdjęć
20
 
 
3 komentarze
3
21.10.2008
Samolot do Lukli i w gory!!
Nepal
Nepal - Nāmche Bāzār
9292 km
17 zdjęć
17
 
 
2 komentarze
2
22.10.2008
Ostro do góry !!!
Nepal
Nepal - Nāmche Bāzār
9292 km
18 zdjęć
18
 
 
2 komentarze
2
23.10.2008
Ujrzelismy najwyższą !!! ..i uznaliśmy jej wyższość :]
Nepal
Nepal - Lukla
9305 km
10 zdjęć
10
 
 
1 komentarz
1
24.10.2008
Sprint do Lukli
Nepal
Nepal - Katmandu
9443 km
5 zdjęć
5
 
 
1 komentarz
1
25.10.2008
KRYZYS GOSPODARCZY !!??!!
Nepal
Nepal - Bīrganj
9534 km
5 zdjęć
5
 
 
1 komentarz
1
26.10.2008
Opuszczamy kolorowy Nepal.
Indie
Indie - Raxaul
9536 km
2 zdjęcia
2
 
 
 
27.10.2008
Przez granice riksza
Indie
Indie - Kolkata
10142 km
35 zdjęć
35
 
 
1 komentarz
1
28.10.2008
700 km pociagiem... niszczejaca KALKUTA
Indie
Indie - Kolkata
10142 km
6 zdjęć
6
 
 
4 komentarze
4
29.10.2008
It's all about money, honey!!
Indie
Indie - Port Blair
11440 km
1 zdjęcie
1
 
 
3 komentarze
3
30.10.2008
Umieram, ale bylem dobry, wiec wyslali mnie do raju :]
Indie
Indie - Port Blair
11440 km
8 zdjęć
8
 
 
6 komentarzy
6
31.10.2008
SKU...
Indie
Indie - Havelock Island
11486 km
6 zdjęć
6
 
 
 
01.11.2008
Havelock Island
Indie
Indie - Havelock Island
11486 km
6 zdjęć
6
 
 
3 komentarze
3
02.11.2008
Guma lapie gume :]
Indie
Indie - Havelock Island
11486 km
13 zdjęć
13
 
 
 
03.11.2008
Hindus o imieniu Jozef
Indie
Indie - Havelock Island
11486 km
12 zdjęć
12
 
 
 
04.11.2008
Kolejny dzien na Havelock
Indie
Indie - Havelock Island
11486 km
3 zdjęcia
3
 
 
 
05.11.2008
Snurkowanie na rafie koralowej :]
Indie
Indie - Neil Island
11503 km
4 zdjęcia
4
 
 
1 komentarz
1
06.11.2008
NEIL ISLAND !!!
Indie
Indie - Neil Island
11503 km
12 zdjęć
12
 
 
1 komentarz
1
07.11.2008
Golenie brzytwa i "kopanie do wody" :]
Indie
Indie - Neil Island
11503 km
16 zdjęć
16
 
 
 
08.11.2008
Pol kierownicy wystarczy, aby objechac NEIL ISLAND :]
Indie
Indie - Neil Island
11503 km
7 zdjęć
7
 
 
1 komentarz
1
09.11.2008
Bez koszulki opalac sie nie wolno !! Phi :]
Indie
Indie - Neil Island
11503 km
9 zdjęć
9
 
 
 
10.11.2008
Na wyspach pora desczowa ciagle jednak trwa
Indie
Indie - Neil Island
11503 km
8 zdjęć
8
 
 
 
11.11.2008
Ciagle pada..
Indie
Indie - Port Blair
11538 km
4 zdjęcia
4
 
 
 
12.11.2008
Cast Away :]
Indie
Indie - Port Blair
11538 km
13 zdjęć
13
 
 
 
13.11.2008
Znow trafiamy na dzien wolny od pracy :]
Indie
Indie - Port Blair
11538 km
12 zdjęć
12
 
 
 
14.11.2008
Nieplanowany nocleg w Port Blair..
Indie
Indie - Kolkata
12836 km
2 zdjęcia
2
 
 
3 komentarze
3
15.11.2008
Udalo sie !!
Bangladesz
Bangladesz - Benapole
12912 km
5 zdjęć
5
 
 
 
16.11.2008
Witamy w Bangladeszu
Bangladesz
Bangladesz - Dacca
13083 km
 
 
 
 
 
16.11.2008
Dhaka, Dacca - jakby nie pisac - Sracca :]
Bangladesz
Bangladesz - Dacca
13083 km
10 zdjęć
10
 
 
 
17.11.2008
Pierwsza ofiara niepozadanego dzialania MALARONE...
Bangladesz
Bangladesz - Dacca
13083 km
1 zdjęcie
1
 
 
1 komentarz
1
18.11.2008
Druga ofiara MALARONE i
Bangladesz
Bangladesz - Bogra
13247 km
11 zdjęć
11
 
 
 
19.11.2008
Ucieczka z szalonej Dhakki - BOGRA
Bangladesz
Bangladesz - Jaipur Hāt
13292 km
1 zdjęcie
1
 
 
4 komentarze
4
20.11.2008
Trabiiiiiilem do PAHARPUR :]
Bangladesz
Bangladesz - Bogra
13337 km
7 zdjęć
7
 
 
1 komentarz
1
20.11.2008
Paharpur -- super cena...
Bangladesz
Bangladesz - Rangpur
13436 km
13 zdjęć
13
 
 
3 komentarze
3
21.11.2008
Rangpur
Bangladesz
Bangladesz - Chilmāri
13485 km
12 zdjęć
12
 
 
 
22.11.2008
Rejsik po BRAHMAPUTRZE
Bangladesz
Bangladesz - Rangpur
13534 km
 
 
 
 
 
22.11.2008
Rangpur
Bangladesz
Bangladesz - Dinājpur
13598 km
2 zdjęcia
2
 
 
 
23.11.2008
Dinajpur
Bangladesz
Bangladesz - Kāntanagar
13617 km
12 zdjęć
12
 
 
 
24.11.2008
Kantanagar - w koncu jakis ZABYTEK :]
Bangladesz
Bangladesz - Thākurgaon
13650 km
 
 
 
 
 
24.11.2008
Bangladesz chce mnie wykonczyc...
Bangladesz
Bangladesz - Thākurgaon
13650 km
1 zdjęcie
1
 
 
 
25.11.2008
Znow umieram.. na pocieche mam HBO
Bangladesz
Bangladesz - Rangpur
13737 km
10 zdjęć
10
 
 
 
26.11.2008
Powrot do Rangpur
Bangladesz
Bangladesz - Burīmāri
13818 km
10 zdjęć
10
 
 
 
27.11.2008
Ostatnia noc z bengalskimi komarami
Indie
Indie - Changrabāndha
13820 km
9 zdjęć
9
 
 
 
28.11.2008
Wojna polsko-bengalska i powrot do Indii
Indie
Indie - Silīgurí
13879 km
2 zdjęcia
2
 
 
 
28.11.2008
Pyszna POMIDOROWKA :]
Indie
Indie - Kurseong
13904 km
 
 
 
 
 
28.11.2008
HIMALAYAS - Welcome to, again :]
Indie
Indie - Darjeeling
13921 km
36 zdjęć
36
 
 
1 komentarz
1
29.11.2008
Super miejsce, zostajemy tu na dluzej :]
Indie
Indie - Darjeeling
13921 km
9 zdjęć
9
 
 
1 komentarz
1
30.11.2008
Krotki spacer i kolejna awaria organizmu :(
Indie
Indie - Darjeeling
13921 km
 
 
 
 
 
01.12.2008
Caly dzien w lozku :( A dla ciekawych ciut informacji o Darjeeling.
Indie
Indie - Darjeeling
13921 km
 
 
 
 
1 komentarz
1
02.12.2008
Only in Darjeeling:
Indie
Indie - New Jalpaiguri
13965 km
20 zdjęć
20
 
 
 
03.12.2008
Zaplacic wiecej, aby jechac wolniej, czyli POCIAG ZABAWKA :]
Indie
Indie - Kolkata
14423 km
 
 
 
 
 
04.12.2008
Kalkuta po raz trzeci - 16h w miescie.
Indie
Indie - Puri
14827 km
 
 
 
 
1 komentarz
1
05.12.2008
Kto nie trafia do szpitali, ten dlugo zyje.
Indie
Indie - Puri
14827 km
 
 
 
 
1 komentarz
1
06.12.2008
Prezenty od Swietego Mikolaja.
Indie
Indie - Puri
14827 km
 
 
 
 
5 komentarzy
5
07.12.2008
Kurowania sie c.d..
Indie
Indie - Puri
14827 km
 
 
 
 
 
08.12.2008
PURI ZDROJ, czyli cd. sanatorium dla cherlawych.
Indie
Indie - Puri
14827 km
 
 
 
 
 
09.12.2008
Podobnie, jak wczoraj i oby inaczej, niz jutro..
Indie
Indie - Puri
14827 km
 
 
 
 
1 komentarz
1
10.12.2008
Kontrolna wizyta u doktora
Indie
Indie - Puri
14827 km
29 zdjęć
29
 
 
4 komentarze
4
11.12.2008
Oj Poori, Poori :] i kapiel w morzu :]
Indie
Indie - Konarka
14857 km
27 zdjęć
27
 
 
 
12.12.2008
Dwa razy przez plot do swiatyni, fale-zapasnicy i wioska artystow..
Indie
Indie - Puri
14887 km
 
 
 
 
 
12.12.2008
Powrot do Puri, kolacja z dziewczynami i dobranoc :]
Indie
Indie - Puri
14887 km
 
 
 
 
 
13.12.2008
Ostatni nocleg w sanatorium
Indie
Indie - Bhubaneshwar
14935 km
24 zdjęcia
24
 
 
1 komentarz
1
14.12.2008
22h do CHENNAI.. i oby nie dluzej !!
Indie
Indie - Vijayawāda
15623 km
 
 
 
 
 
15.12.2008
Pociag jedzie zgodnie z planem...
Indie
Indie - Chennai
16006 km
 
 
 
 
 
15.12.2008
Stacja CHENNAI EGMORE - zdazylismy !!!
Sri Lanka
Sri Lanka - Katunayake
16666 km
 
 
 
 
 
16.12.2008
PAPA Indie, Witaj SRI LANKO :]
Sri Lanka
Sri Lanka - Kandy
16751 km
8 zdjęć
8
 
 
3 komentarze
3
16.12.2008
I'll take u to the Kandy.. City :]
Sri Lanka
Sri Lanka - Kandy
16752 km
1 zdjęcie
1
 
 
1 komentarz
1
17.12.2008
Deszczowy dzien w slodkim miescie Kandy
Sri Lanka
Sri Lanka - Nuwara Eliya
16791 km
11 zdjęć
11
 
 
 
18.12.2008
Podazajac za rodzina S. po gorzystym centrum wyspy
Sri Lanka
Sri Lanka - Nuwara Eliya
16791 km
15 zdjęć
15
 
 
2 komentarze
2
19.12.2008
Ciagle w deszczu, mgle i mzawce :]
Sri Lanka
Sri Lanka - Bandarawela
16819 km
 
 
 
 
 
20.12.2008
Pierwszy z pieciu busow dzisiaj - 1/5
Sri Lanka
Sri Lanka - Ella
16857 km
 
 
 
 
 
20.12.2008
Brzeczacy lokalny autokar 2/5
Sri Lanka
Sri Lanka - Wellawaya
16901 km
 
 
 
 
 
20.12.2008
Bus 3/5...
Sri Lanka
Sri Lanka - Tissamaharama
16955 km
 
 
 
 
 
20.12.2008
Lokal-bus 4/5 i prywatny busik pod hotel 5/5
Sri Lanka
Sri Lanka - Galle
17076 km
13 zdjęć
13
 
 
 
21.12.2008
Noc w FORCIE
Sri Lanka
Sri Lanka - Kalutara
17140 km
30 zdjęć
30
 
 
6 komentarzy
6
22.12.2008
POSTARZALEM SIE NA SRI LANCE.. 27 LAT :P
Sri Lanka
Sri Lanka - Kalutara
17140 km
37 zdjęć
37
 
 
1 komentarz
1
23.12.2008
Grudniowy relaks na basenie :]
Sri Lanka
Sri Lanka - Kalutara
17140 km
26 zdjęć
26
 
 
1 komentarz
1
24.12.2008
Po raz pierwszy w życiu: Wigilia przy basenie :)))
Sri Lanka
Sri Lanka - Kalutara
17140 km
8 zdjęć
8
 
 
 
25.12.2008
Mecenas sztuki..
Sri Lanka
Sri Lanka - Hikkaduwa
17191 km
9 zdjęć
9
 
 
 
26.12.2008
Koniec resortowych luksusow.. powrot na poludnie
Sri Lanka
Sri Lanka - Hikkaduwa
17191 km
9 zdjęć
9
 
 
 
27.12.2008
"Zolwia Zatoczka"
Sri Lanka
Sri Lanka - Hikkaduwa
17191 km
22 zdjęcia
22
 
 
 
28.12.2008
Drugi dzien z kumplem w skorupie :]
Sri Lanka
Sri Lanka - Unawatuna
17212 km
19 zdjęć
19
 
 
1 komentarz
1
29.12.2008
Pozegnanie z zolwiem i wyjazd do Unawatuny
Sri Lanka
Sri Lanka - Dondra
17251 km
25 zdjęć
25
 
 
1 komentarz
1
30.12.2008
Bardziej na poludnie Sri Lanki juz sie nie da
Sri Lanka
Sri Lanka - Unawatuna
17290 km
 
 
 
 
 
30.12.2008
Powrot do Unawatuny..
Sri Lanka
Sri Lanka - Unawatuna
17290 km
47 zdjęć
47
 
 
1 komentarz
1
31.12.2008
Sylwester na piachu :)))
Sri Lanka
Sri Lanka - Unawatuna
17290 km
3 zdjęcia
3
 
 
3 komentarze
3
01.01.2009
SZCZESLIWEGO NOWEGO ROKU 2009 !!!
Sri Lanka
Sri Lanka - Unawatuna
17290 km
15 zdjęć
15
 
 
2 komentarze
2
02.01.2009
Relaks, relaks, relaks.. i fotki w morzu
Sri Lanka
Sri Lanka - Unawatuna
17290 km
20 zdjęć
20
 
 
 
03.01.2009
Ostatni dzien na plazy :(((
Sri Lanka
Sri Lanka - Colombo
17401 km
1 zdjęcie
1
 
 
 
04.01.2009
Zegnaj plazo :(((((
Sri Lanka
Sri Lanka - Katunayake
17427 km
2 zdjęcia
2
 
 
2 komentarze
2
04.01.2009
Ostatnie godziny na Cejlonie i mily polski akcent :]
Indie
Indie - Chennai
18087 km
 
 
 
 
 
05.01.2009
Zmiana samolotu
Indie
Indie - Delhi
19848 km
2 zdjęcia
2
 
 
 
05.01.2009
TERMINAL, czyli 30h na lotnisku
Wielka Brytania
Wielka Brytania - London
26555 km
8 zdjęć
8
 
 
1 komentarz
1
06.01.2009
40 stopni mniej... Witaj EUROPO :]
Wielka Brytania
Wielka Brytania - London
26555 km
 
 
 
 
 
07.01.2009
Odsypianie... chrrrr...psss
Wielka Brytania
Wielka Brytania - London
26555 km
1 zdjęcie
1
 
 
1 komentarz
1
08.01.2009
Noworoczne wyprzedaze :]
Wielka Brytania
Wielka Brytania - London
26555 km
15 zdjęć
15
 
 
1 komentarz
1
09.01.2009
GREENWICH - Na dwoch polkulach jednoczesnie :]
Wielka Brytania
Wielka Brytania - London
26555 km
1 zdjęcie
1
 
 
 
10.01.2009
Dom Towarowy.. HARRODS
Polska
Polska - Wrocław
27745 km
 
 
 
 
3 komentarze
3
11.01.2009
HOME, SWEET HOME :]]] Epilog!
Oceń ten blog
ocena 4.02 (122)
Odwiedzin: 24441
Shaolin
Tomek Kamiński
zwiedził 10% świata (20 państw)
Zasoby: 324 wpisy324 144 komentarze144 3898 zdjęć3898 0 plików multimedialnych0
 
Moje podróżewięcej
05.04.2013 - 12.04.2013
 
 
16.01.2013 - 23.02.2013
 
 
07.04.2012 - 10.04.2012